Οι ΙΔΙΕΣ οι πολιτικές της Ε.Ε. ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ τη βιομηχανία αυτοκινήτου της
Η Ε.Ε. είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ μεγάλη παγκόσμια αγορά που δεν έχει επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα, παραμένοντας σε ύφεση εδώ και πέντε χρόνια, επεσήμανε ο πρόεδρος της Stellantis, Τζον Έλκαν, σύμφωνα με τη Le Figaro.
Ακολουθούν οι λόγοι:
Υπερβολικές ρυθμίσεις: Ο CEO της Renault, Λούκα ντε Μέο, προειδοποίησε ότι η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου «θα μπορούσε να μειωθεί πάνω από το ήμισυ μέσα σε μία δεκαετία» αν η Ε.Ε. δεν απλοποιήσει και περιορίσει τον αριθμό των κανονισμών.
Η πράσινη ατζέντα σκοτώνει τη βιομηχανία: Ο Έλκαν και ο ντε Μέο απέδωσαν τη σημαντική αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων στα αυστηροποιημένα περιβαλλοντικά πρότυπα και στη στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα. Τα πρόστιμα για υπέρβαση ορίων ρύπων καθιστούν την παραγωγή συμβατικών αυτοκινήτων ασύμφορη.
Ανταγωνιστικό ἐλλειμμα: Η Κίνα ενδέχεται να ξεπεράσει την Ε.Ε. και τις ΗΠΑ στην κατασκευή αυτοκινήτων έως το τέλος του 2025, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προειδοποιούν ότι «η Ευρώπη κινδυνεύει να χάσει το status της ως κέντρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας».
Το Πακιστάν ως Κράτος-Στρατώνας: Πυρηνική Χούντα ή Συμμάχος της Δύσης;
Από την ανεξαρτησία του το 1947, το Πακιστάν εξελίχθηκε σε ένα κράτος όπου ο στρατός δεν αποτελεί απλώς τον προστάτη του έθνους, αλλά τον πραγματικό του κυβερνήτη. Η στρατιωτική εξουσία έχει διεισδύσει σε κάθε πτυχή του πολιτικού, οικονομικού και θεσμικού οικοδομήματος, διαμορφώνοντας ένα «κράτος-στρατώνα», όπως το χαρακτήρισε ο πολιτικός επιστήμονας Is…